the Hills

Här är Lauren och Whitney på lunch och spelas då in av MTV:s kameror för serien The Hills. På amerikanska sajter ifrågasätts äktheten i realityserien. Speciellt eftersom Heidi och Spencer spelade in först ett avlämnande och sedan ett upphämtande på flygplatsen LAX, med endast en halvtimma emellan...
Visserligen ska det ju vara en realityserie, men om man tror att de bara filmar rakt av så är man ju nästan dum. Visserligen verkar ju det där med flygplatsen ganska fishy, men i övrigt är det väl inte så konstigt... Äh, jag gillar serien hur som!
18534-6206

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Antar att du laddar ner serien? Vilken säsong är det som går nu? Det senaste jag såg var i princip när Lauren började på teen vogue. Du har ju koll - vilka säsoner behöver jag se för att vara uppdaterad?

2007-10-28 @ 17:13:08
Postat av: Emmaria

Jag kollar på serien främst via MTV:s hemsida. Några avsnitt har jag laddat ner... Hon började ju på teen vogue i första säsongen. KOrtfattat kan man säga att hon i första säsongen mest hänger med sin pojkvän och det som kommer med det, typ bråk osv. Säsong två innebär att hon är singel och dejtar lite. Sedan tar ju spencer sitt intåg i serien, det skapar ju en stor kil mellan henne och Heidi... Säsong tre som visas nu tycker jag är riktigt bra. LC:s kompis Lo som var med i laguna beach är med en del, brody jenner är också med. Ska du bara kolla på en säsong så skulle jag se den tredje. :)
Berätta gärna vad du tycker!

Postat av: ;)

älskar serien, man blir väldig inspirerad av lauren, hon är min favorit!

2007-10-29 @ 20:58:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits