liten värld

Ibland så märker man hur liten den här stan är. Idag fick jag veta att en på jobbet känner någon som varit väldigt viktig för mig tidigare... Kom fram av en händelse, märkligt men kul!
Nu bäddar jag ner mig för kvällen. Får nog bli en repris av senaste avsnittet av Gossip Girl tillsammans med Cleenex lådan och mitt härliga fluffiga täcke. Nu är det positivt tänkande som gäller, imorgon vaknar jag utan snuva och bomullshuvud! Bara så ni vet :)

Godnatt. Det är kul att vara i vanlig form på bloggen igen, väldigt kul med kommentarer och feedback. Tack!

Update: fick förresten höra att jag lät lite stockholmska idag.. Pah! Vet inte om det var en komplimang eller förolämpning, nåväl med tanke på att jag sällan (typ aldrig) anklagas för att låta jätte-göteborgsk så är det lugnt med mig.

Kommentarer:
Postat av: maddies

vad är personlig stil för dig?
skicka in ditt outift-bidrag till [email protected] och du har chansen att blir framröstad till "snyggast outfit" av andra läsare på min blogg!
tävlingen avslutas på fredagkväll v.44 och vinnaren kommer intervjuas av mig och jag skriver ett inlägg om personen i min blogg :)
låter det lockande?
gå in på www.offentlig.blogg.se för att läsa mer! lycka till!

2007-10-30 @ 00:01:33
Postat av: Emmaria

Tror nog jag hoppar det, men tack.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits