Hej hallå!

Jag har inte gått under jorden. Bloggade på andra stället lite bara, men nu är jag tillbaka, på riktigt. KÄnns bättre här!

Idag har jag jobbat och varit i skolan. Känns som att jag är ständigt trött nu, tror det är min järnbrist som spökar. Det plus ett ganska späckat schema är säkerligen orsaken.

Måste lära mig en sak, något jag drar mig lite för att göra... Byta blöjor på min brorson! Jag har sagt att jag vill försöka lära mig, men då min bror frågade sa jag nej och nu har jag liksom hållit mig borta. Men om jag ska kunna passa honom lite så måste jag ju kunna ta hand om det. På fredag ska jag be min bror visa mig ordentligt.

Kommentarer:
Postat av: emma

Välkommen tillbaka Emmaria.

Postat av: Emmaria

Tack! :)

2007-10-27 @ 00:11:33
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits