trött Emma

Nu är jag trött! Igång igen, men krafterna är inte helt intakta så jag märker att jag måste anstränga mig lite extra. Minnet är kortare än vanligt och jag har lättare för att gå ner i dalarna. Inte bra, försöker jobba på det!
Imorgon skulle jag plugga och vara hos föräldrarna för att sedan jobba, men det blev change of plans. Ska jobba på dagen, hem en kortis och sedan jobba igen. Hur ska jag orka?! Nåväl, det är pengar och det är svårt att säga nej till. Ni måste jag sova för att orka med morgondagen!
Väldigt bra föreläsning idag förresten men sista tjugo minutrarna var mindre bra. Då orkade jag inte lyssna riktigt och när han drog över så kändes det ganska off. Kvällskurser är dryga då de slutar nio, lite heligt att sluta i tid då tycker jag! Fast gästföreläsningen var peppande, åh vad jag vill ut och jobba när jag läser den här kursen, på ett positivt sätt.
Godnatt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits