mörk choklad

Att äta mörk choklad ligger i tiden. Det anses väl inne för att använda ett fånigt ord. Jag har inte gillat choklad mörkare än Marabous mjölkchoklad tidigare men nu har jag ändrat uppfattning. På ett event jag var i september så fick man en goodiebag som innehöll en mörkchoklad-kaka. Den var riktigt god och nu har jag även testat Marabous 70% vilken också var god! Att det dessuom inte är helt onyttigt att äta mörk choklad, fast den kanske ska vara starkare förresten, gör inte det hela sämre. Mums!
18534-6393
bild via google.se

Kommentarer:
Postat av: Alex

Mörk belgisk choklad är aldrig fel :P

Postat av: Emmaria

Just belgisk kan jag inte uttala mig om, men mörk choklad är gott som sagt :)

2007-11-14 @ 14:41:29
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits