kalender

Den tiden på året igen, köpa ny kalender! And I like it. Köper sedan cirka tio år tillbaka kalender från Ordning och Reda och efter lite funderande så har jag bestämt att det här året inte är annorlunda. Frågan är ju bara vilken typ av kalender, vilken färg och vilken storlek. Storlek är klart egentligen, det blir en A5 (om det är halv a4) och det ska inte bli en svart för det har jag haft i år. Det vore lite kul att ha en färg som sticker ut, som en orange. Rosa är jag men såg bara mes-rosa och det vill jag inte ha. Tror det blir någon med spiral, kanske en sådan där jag kan sätta ett kort ed i en plastficka som blir framsidan. Vet inte men snart måste jag bestämma mig innan de tar slut!
18534-6378
bild ordning-reda.com

Kommentarer:
Postat av: frida heidi ninnie

Men du :) gör en egen istället. det är mycket roligare.

http://www.personligalmanacka.se/

Postat av: Emmaria

Jo tanken har slagit mig, men jag skulle vilja känna på kalendern först för att veta kvaliteten. Gillar inte att köpa grisen i säcken :)

2007-11-13 @ 21:19:49
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits