guldkant

18534-6461







Rhiannas look under sitt uppträdande på AMA:s var smashing. Guldigt glittrande och fint pannband som ger mig 20-tals vibb, mycket sånt nu! När jag är låg försöker jag se postiva saker och det finns ju såklart. Jag har världens bästa föräldrar som ställer upp jämnt, en bror som är bara min och jättebra, en supermysig brorson för att nämna några saker. Idag känns det bara som att jag blivit lite pressad att känna dåligt samvete. Det gillar jag inte eftersom jag inte behöver ha det, i de där fallen i allafall!
Nu ska jag värma glögg, kollar på Grey's Anatomy och sedan blir det Ugly Betty och/eller Sex and the City. Eller kanske Gossip Girl! Hur som, något som ger mig annat att tänka på och gör mig lite lättare till sinnet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits