fina nyheter

Eftersom många bloggar skrivit om nyheter hos H&Ms webshop så var jag tvungen att kolla in där. Tröjan med paljett-rosett på var ursöt! Lagom söt och fin, den vill jag absolut ha. Någon som vet om den finns i butik? Skorna var lite coola, inget jag skulle köpa men snygga trots allt. Diademet var ruskigt snyggt. Tänk att ha det på nyår eller så, då krävs inte så mycket mer av frisyren utan diademet gör jobbet. Schysst! Samma där, någon som vet om det finns i butik?
18534-633718534-633618534-6335
bilder hm.com

Kommentarer:
Postat av: Angelicas Closet

Jag ska beställa den cremevita med rosett.
Så söt!

Postat av: Emmaria

Den var ljuvligt söt!

2007-11-09 @ 16:28:14
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits