dubbelt upp

Idag på morgonen har jag hunnit med två läkarbesök. Ett bokat sedan en månad tillbaka och ett akut pga min sjukdom. Båda besöken gick bra. Eller ja, hur man nu ska se det. Första besöket innebär ljusbehandling igen, min hud verkat må bäst av det. Andra besökt genererade i dubbelkur av penicillin. Inte så kul kanske, men nu är jag fruktansvärt trött på att vara sjuk så nu ska jag bli frisk!
Ska äta ett rostat bröd och sedan ta första dosen. Egentligen fick man visst inte äta i samband med tabletten men jag vet sedan innan att jag mår väldigt illa om jag inte äter något.

Här är sol förresten, inte så fsligt kallt heller. Orkar tyvärr inte med en promenad, men lite ljusare blir allt när solen skiner.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits