växlande

Vilket märklgit väder det var idag. Sol, moln, regn... Så snabbt man vant sig vid fint väder... Jaja, det kommer nog tillbaka snart igen. Pratade just med jobbet, ska dit imorgon igen och ringa. Får se vad de tänkte att jag skulle göra.. Jaja, det löser sig nog.
I eftermiddag blir det möte innan vanliga kvällsjobbet, en timma tidigare ska jag vara där.. Oh well, det är ju pengar.
Försöker att hålla humöret uppe idag, känner dock att jag är lite berg-och-dalbaneaktig. Men det ska jag nog komma över. Det bästa är att nu när jag mår bättre är dalarna inte lika djupa och så mycket lättare att ta sig förbi.
Dags att städa lite.. Så härligt efteråt!

Oj nu regnar det ordentligt! Måste bli paraply eller seglarjacka sedan. Ska nog försöka hinna dra fram lite mer vår/sommarskor också.

Kommentarer:
Postat av: Cassandra

Ja! Jätte växlande, snart tror jag det blir regn här, :P Konstigt väder måste jag säga! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits