tgif

Fredag, härligt. Skönt väder ute även om solen gärna hade fått lysa mer ordentligt.
Snart ner på stan för att äta lunch med en kompis. Sedan ska jag ta en kort vända i ett par affärer. Bara en kortis, har inte så mycket pengar att spendera, sommaren är ju på väg coh då gäller det att ha lite slantar att kunna njuta av. Håret är nytvättat efter gårdagens klippning, det härlgia är all volym jag får, mitt fall lyfts fram då håret är nyklippt. Jag är mycket nöjd att jag inte klippte någon långlugg. Det är så meckigt. Ppå sommaren ska det vara enkelt och skönt.
De mörka fransarna känns perfekta. När jag vaknade så kändes det bättre än när de är i sitt naturliga jag. Egentligen skulle jag jämnt vilja ha färgade ögonfransar. Men det var ju så meckigt att boka det utan att klippa sig så jag orkar inte. Kanske om jag hittar något ställe i stan att göra det på. Borde ju finnas! Tips mottages gärna!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits