student

Idag började studenttiden här i stan. Man känner igen det på allt tutande, musiken på hög nivå och allsången... Oh those were the days. Vill egentligen inte tänka på hur många år sedan jag tog studenten, men om en och en halv vecka så är det 6 år sedan. Ojoj, det var kul! Vi åkte runt på en båt i två timmar. Regn, hagel och solsken bjöd de timmarna på. När man skulle mötas av släkten var jag orolig att jag inte skulle få så mycket blommor kring halsen så min bror fixade tre halsgrejer att hänga på mig. En blomma från honom, en söt liten rosa student-mjukisgris och en blomma från svägerskan, har för mig att det var så. Haha, minns hur han tittade på mig och sa: och du som var orolig att ingen skulle komma. Jag fick nackspärr av allt runt min hals! Åh var kul det var.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits