sött

Shopbop är min absoluta inspirationssida. Vet att jag sagt det förr, men jag gillar verkligen upplägget där! Det är nästan som att bläddra i ett modemagasin ju. Klänningen är från Jill Stuart och är så söt och fin. Om man vågar så kan den faktiskt fungera som studentklänning. Visst, det brukar ju vara vitt som gäller, men på min student var det några som hade champagnefärgat och laxrosa, absolut ett alternativ och lite diskret mönster har väl itne skadat någon?! Blusen från Marc Jacobs är söt, men jag är lite dubbel i huruvida jag gillar den egentligen. På den här bilden gör jag det absolut, men på en annan bild föll den mig inte i smaken. Det hänger på marchningen helt enkelt!
18534-516118534-5160
bilder shopbop.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits