skön helg

Hemma efter en skön helg. Det härliga är att jag får mer luft nere på landet än på hela veckan hemma, härligt, men lite skrämmande kanske. Igår, lördag, lade jag mig i hammocken med min senaste pocketbok och njöt av solen. Efter en stund så slöt jag ögonen och somnade, låg där fram till strax före åtta. Helt underbart ska jag säga!
Hammocken är det bästa som finns. Det är sommar och Åsa för mig!

Idag var hela klanen samlad. Farmor, farfar, mormor, bror min, brorsonen, mamma, pappa och jag. Den enda som saknades var såklart min svägerska. Tyvärr var hon tvungen att gå jour på akuten. Blir nog en del sådant de närmsta två åren, eller vad det är som en AT tar. 22månader tror jag förresten...
Underbar dag, men nu är jag helt slut.

Ska bli skönt att krypa ner i sängen om ett tag, med mitt fluffiga täcke och liksom bara få njuta. Läsa Lipstick Djungle också. Imorgon blir det att plugga en hel del, samt jobba på kvällen förstås.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits