schlager

Idag har jag varit på landet. Känner mig helkonstig i kroppen som att jag inte har någon energi alls liksom. Därför har jag legat under en filt, delvis, och njutit av frisk luft samt sol. Väldigt skönt. LIte jobbigt att må som jag gör dock. vet inte varför och då är det oftast mycket jobbigare tycker jag.
Snart är det Eurovision. Jag är inte lika intresserad som av den svenska upplagan. Så många som är dåliga, konstiga och bara märkliga. Hoppas på The Ark förstås. Jag och pappa konstaterade förut att vi kanske itne behöver vinna, det är ju ett väldigt stort spektakel att anordna finalen, men hellre att Sverige vinner än någon konstig med ett märkligt bidrag. Sedan Elena vann för Grekland har det bara gått utför. Var ganska kass innan det också faktiskt. Ska vi ta 2007 och få ett vettigt Eurovision bidrag som vinner?!
Må rätt låt vinna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits