såndär lista

Det var ett tag sedan jag gjorde en lista, så here it goes:

Idag: Skola, ikväll jobb.
Igår: Skola och jobb
I förrgår: Hängde i huset, mådde kasst. Middag med mormor, M&P.
Imorgon: Ljusbehandling sedan umgås med bror, brorson och pappa.
I övermorgon: Ledigt, ingen plan ännu...
Humör just nu: Sådär, men bättre än i söndags iallafall
Väder: Sol och moln, ganska blåsigt
Bästa egenskap(er):  Omtänksam, snäll, bjuder på mig själv (i lagom dos såklart..)
Sämsta egenskap: Lite envis, tror inte att jag klarar så mycket (fast det gör jag ju!)
Favoritmånad: Juni, min födelsedagsmånad. Annars är augusti nice.
Tv eller film: tv, fast en film är ju inte dumt.
Bok eller tidning: Tidning är bara tidsfördriv, bok är så mycket mer.
Bar eller nattklubb: dansa är ju roligast så det får väl bli nattklubb.
Arbete eller skola: arbete, så skönt att vara ledig på kvällar och helger!
Morgon eller kväll: Kväll alla gånger!
Klädsel just nu: Mysbyxor från Nike och vitt linne från Lager 157
Sällskapspel eller Tv-spel:  ehh.... varken eller, spelar sällan spel.
Kramas eller pussas: Måste man välja?!
Promenad eller bio: bio.
Öl eller vin: Vin, fast allra helst cider.
Godis eller snacks: popcorn
Byxor eller kjol: byxor eller klänning eller kjol...
Senast sedda film: The Holiday
Komiker: pass
Skådespelare: pass
Stamgäster på din blogg: hmm, det varierar men alla är lika välkomna!! :)
Förhållande eller singel: Singel...
Kärlek eller vänskap: varför behöva välja?!
Glasögon eller linser: Jag har glasögon, men det vore skönt med linser.
Storstad eller småstad: Storstad alla gånger
Stökigt eller städat: Städat är så skönt!
Restaurang eller hemlagat: Någon gång ibland kan det vara gott att äta ute, men oftast föredrar jag hemlagat.
Tävling eller lek: Lek.
Jacka eller kappa: beror väl på...
Stark eller svag: stark!
Brun eller blek: Brun.
Favoritbutiker: Hmm.. H&M såklart, Zara är trevligt och Topshop!
Favoritnöje: sociala aktiviteter, läsa en bra bok, fika, se en bra film, dansa en helkväll osv
Favoritmat: :något grillat tror jag...
Händer eller fötter: sak samma...
Sparare eller slösare: jag är sparare.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits