odd

Vaknade på gott humör. Solen sken och det var blå himmel. Men så föll humöret vid lunchtid. Tankar om morfar (som inte lever längre...) och studenten och tiden kring den drog ner mig. Usch. Nu känner jag mig low. Hoppas kunna njuta lite av solen på balkongen innan jag ska jobba. Det behöver jag känner jag.

Idag fick jag mitt Lipton-paket. Så nu är jag också te-ambassadör. Haha.. Jag som trodde det blivit fel och fyllt i det där forumläret massa gånger... Luktar gott. Forest Fruit, White Tea, Peach Mango och Gold Tea låg i paketet. Får vidga mina te-vyer och ge dem en chans. Annars får te-drickande kompisar njuta av de olika sorterna.

Psst, det har ju blivit disigt, varför det nu när solen börjar ta sig in på min balkong?!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits