måndag

Måndag igen. Inte långt kvar till sommar på riktigt. Skönt! Insåg att dte därmed är nära tills min födelsedag också. Skoj! Pratade med mamma o  pappa om present i helgen och så kom det upp med klocka.. Ska nog gå och se om jag hittar någon snygg som passar. Kollade ltie på nätet och det finns ju en hel del snygga, frågan är ju vilken storlek de har... MIn klocka nu är perfekt eftersom den är nätt och fin vilket passar min handled perfekt.
Än så länge vet jag bara två saker jag helt säkert önskar mig. Sandaler och hörlurar, mina är sönder. Böcker också, kanske en tidningsprenumeration? Funderar fram och tillbaka på om jag ska önska mig pengar från farmor&farfar och mormor för att sedan köpa en digitalkamera, men jag vet inte... Är det värt det, det är frågan!?!

Nej, nu ska jag plugga, äta och sedan åka och jobba.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits