långis

Imorgon blir ytterligare en lång dag. Jobb och jobb helt enkelt. Ska bli kul att få veta hur de tänkt om vad jag ska göra imorgon.. Men äh, det är ju faktiskt inte mitt bekymmer egentligen.
På onsdag ska jag på babysim efter skolan. Åh vad mysigt. Hoppas Filip tycker det är kul. Tydligen har de fått "dyka" från kanten. Snacka vad avancerat för en åtta-månaders baby. Nej nu ska jag packa väskan innan jag dyker ner under mitt lfuffiga täcke. Måste nog byta till sommartäcket snart för jisses vad varm jag är vareviga natt! Drömmer gör jag också. Inatt var jag någonstans, satt i en publik och väntade på något tror jag... MInns inte riktigt eller så blandar jag ihop det med gårdagens dröm. Buona notte!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits