hårdags...

Nästa vecka ska jag återigen hamna i frisörstolen. Det ska klipaps och färgas. Ja inte håret alltså, ögonfransarna ska färgas. En riktig hit när jag gjorde det förra året! Håret ska klippas och jag vill ha lite förändring. Antagligen med betoning på lite. Vill ha bort lite av uppklippet som är, funderar på längden som Lauren ungefär. Kanske kan vara bra eftersom jag tappat en del hår det senaste halvåret och vill inte se för tunnhårig ut. Sarah Jessica ser ursnygg ut i sin frisyr, lite längre och det är precis som jag vill se ut. I höstas visade jag bilden på Ashley för att få till min lugg och det blev jag rätt nöjd med, kanske ska komplettera med den nu också!?! Åhh, varför nojjar jag alltid när det är ganska lite som görs vid varje klipptillfälle? Jo, för jag tänker inte "det är bara hår, det växer ut" som så många andre verkar göra. Det är mitt hår och jag vill känna att det är rätt!

Tips mottages med största tacksamhet! Antingen sajter, trender eller kändisar...


Kommentarer:
Postat av: hannah

ett naturligt svall är väldigt ofta det bästa! kör jessica parkers stil, supersnyggt!

Postat av: Emmaria

hannah: det lutar åt det! :)

2007-05-23 @ 14:24:06
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits