fossingarna

Idag hra dte varit en sko-dag. Provade först flera par skor på Wedins och hade ingen tur, alla var för stora :(
Deppade lite men kom över det. Såg sedan att Din Sko hade 20% rabatt och tänkte prova min lycka där istället. Inte någon framgång där heller. De här sandalerna hade jag tittat på, hade passat perfekt i sommar. Men 36 var återigen för stort... Provade flera par och alla med samma slutsats. Jag fattar inte, har de ändrat skostorlekarna utan att berätta det?! Trist är det iallafall! Ballerinas kan man ju hitta i barnstorlek, men många andra skor ser ju lite barnsliga ut vilket inte känns helt roligt. Crappy skodag!
image5221
bild dinsko.com

Kommentarer:
Postat av: vic

låter inte särskilt kul, :/
Domdär skorna på bilden är riktigt fina, synd dom inte fanns i din storlek!

Postat av: Emmaria

Ja, visst var dte synd. Känns surt att ällt är så stort, det gå rju liksom inte att fixa till skor på samma sätt som med kläder... Men nu har jag hittat två par peep-toes fårn h&m som passade :)

2007-05-26 @ 12:01:46
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: L

Scorett brukar få in många skor i stl 35, så prova där :)

2007-05-27 @ 14:58:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits