ett möte senare...

Jaha, så var mötet på jobbet avklarat. Kan inte hjälpa att jag sitter där och känner mig helt tom i bollen. De gick igenom saker som gäller hela företaget, mål som inte mhar med min avdelning att göra osv. Jag jobbar ju kvällstid med utgående samtal och inte så många timmar/vecka att skryta om. Men hur okunnig jag än känner mig så är det jättekul att vi får vara så delaktiga. Mitt tidigare kvällsjobb var inte alls så, vi kände oss inte som en del av företaget, vi räknades liksom inte på samma sätt där. Jobbet jag hade förra året var också ett bra exempel på hur alla inte får vara delaktiga. Där hade de olika grupper som fick veta olika saker. På kontoret fanns några som alltid fick veta, men de berättade ju inte. Tänk vad mycket man lär sig av olika arbetsplatser. Jag känner att jag till mitt framtida jobb vill känna mig delaktig, gärna vara med i referensgrupper om möjligheten finns. Ibland kan jag nog vara lite lat när det kommer till sådant, men det är tusen gånger bättre att vara delaktig än att sitta på utsidan och gnälla!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits