cw fest

TV-bolaget CW har haft fest och visade då upp lite av det som komma skall.. I ett tidigare inlägg skrev jag om att Gossip Girl ska bli tv-serie och här är fyra av skådisarna från serien. Från vänster: Blair, Serena, okänd och Jenny. Jenny har ju fått en egen serie, vet inte om den finns på svenska, men jag har läst den första boken. Gillade nog den mer än jag gillar Gossip Girl faktiskt.
image5172


Söta Hilarie Burton representerade One Tree Hill-gänget och det gjorde hon riktigt bra! Läste förresten att en gammal Laguna Beach kille, som varit VJ på MTV, har en liten roll i tv-serien. Tydligen har han fått fortsättning eftersom han var populär.. Där ser man. Tre ur Laguna som faktiskt tagit sig vidare och håller igång sitt "kändisskap".

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vet du vilken kanal gossip girl kommer att sändas på? :)

Postat av: Emmaria

nope, tyvärr. EFtersom det inte börjat visas i USA ännu får vi väl avvakta vem som köper in det....

2007-05-23 @ 14:14:32
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: CW operatör

CW är den internationella förkortningen för morsetelegrafi över radio. Denna blogg var inte vad jag förväntade mig finna vid googling på "I love CW" men en trevlig form av CW ;-) Kvinnliga operatörer är varmt välkomna då de är sällsynta, men finns.

2007-11-13 @ 01:51:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits