bedtime

Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite innan det blir dags att sova. Har hållit på med Lipstick Djungle ett bra tag nu, i en vecka. Hinner inte läsa så mycket som jag önskar, men det är väl bra på sitt sätt antar jag.
Ashley ser fräsch ut, det är ju lättare när man vet hur vädret är. Det är så varierande nu att det blir jobbigt att klä sig tycker jag. Men skönt att det oftast blir varmt! Till helgen ska värmen komma säger de. Tjihoo! Då är det jag som ligger i solstolen och njuter :)
image5240

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Hoppas verkligen på lite sommarväder till helgen! Som det är nu blir man såå deppig!!

Postat av: Emmaria

Håller med. Blå himmel, sol och värme är roligast! :)

2007-05-30 @ 17:10:15
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits