vårkänslor

Solen skiner och det var varmt ute mitt på dagen. Ljuvligt. Man fick sådana härlig vårkänslor.
Jag har suttit ute i solen i en timma och läst. Riktigt mysigt. Just nu hålle rjag på att piffa till mig eftersom det är dags för middag och fira mamma som fyllt år. Måste duka också eftersom det, som ofta, blev lite brådis med tiden. Mamma måste åka och hämta mormor, hon är gammal och dement och klär inte på sig själv typ... Ibland är det frustrerande hur mamma gör saker med mormor så svåra, men man kanske inte förstår förrän man är i situationen själv. Nej duka och sedan klä på mig. Ska slå in Filips present också. Snart kommer min lilla pussgurka!!

Kommentarer:
Postat av: Hanna

åh! så härligt när våren är här snart! ;)

Postat av: Hanna

åh! så härligt när våren är här snart! ;)

2007-03-04 @ 18:56:00
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits