vårens topp 10

Netaporter är bra på att lista viktiga plagg för säsongen. Nu listar de vårens tio viktigaste.

  1. Miniklänningen - Underbart, den passar mig alldeles utmärkt!
  2. Wedge - praktiskt eftersom jag är kort, men kanske itne riktigt jag ändå...
  3. Färgglad dagklänning - härligt med färg efter en mörk vinter.
  4. En blazer - snyggt och praktiskt, sånt gillar jag
  5. Skinny byxor - snyggt i vår innan man kan gå barbent
  6. Stor väska - den är inte helt utdömd ännu, den stora praktiska väskan..
  7. Oversized T-shirt - skönt och bekvämt, slappt till tights eller barbent
  8. Broderad klänning - allra bäst ensam utan massa extra tjafs..
  9. Flats - hurra jag kommer inte vara helt ute i mina älskade ballerinas och sandaler! :)
  10. Den lilla vita - ut med den lilla svarta, i sommar drar vi på en vit klänning. Grattis alla som ska ta studenten!

Kommentarer:
Postat av: Hanna

låter så bra så! sött med vita klänningar! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits