up and down

Ofta önskar jag att jag hade lite rakare kurva i mina känslor. Jag är så väldigt topp och dalig. Vid tolv var jag på en topp men nu är jag i en dal... Allvarligt liksom det är jobbigt. Man kan inte vara på topp jämnt, men sådana snabba kast gör dte jobbigt för mig, och min omgivning för den delen...
Fredagen började med skola. Sedan hem för att hämta badkläder, därefter en snabbis på stan. Det är något med fredag efter tenta som gör mig stan-sugen. Sedan ljusbehandling och jag måste berätta att mina neonrosa naglar lyste av UV-ljuset! Riktigt kul. Nu är jag i huset och ska snart äta lite. Det behövs. DÄrefter ska jag träffa svägerskan och brorsonen för lite bad. Skojigt. Men jag är väldigt trött idag. Har varit det ett tag nu.. Måste nog lbi bättre på att trycka i mig järntabletterna..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits