topshop

Tänk vad jag ändrat åsikt om TopShop egentligen. Fårn början tyckte jag inte alls om affären. Det kändes som en fjortisaffär med konstiga kläder i grälliga färger. Nu hör TopShop till en av mina favoriter. Jag gillar att de har de vanliga modellerna men det är praktiskt taget alltid med en rolig twist. Lite uppiffat alltså. De här väskorna gillar jag. Ursnygga i fina modeller som skulle liva upp det såhär på våren.  
18534-4774

Jag är en väldigt tjejig tjej som gillar rosa, volanger och romantiskt mönster. Men ibland vill jag vara cool också.. T-shirten skulle passa en dag då jag vill vara lite tuffare, men oftast är det nog den rosa/vita tunikan som passar min stil.
18534-4773
bilder topshop.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits