streets

Blandad kompott av Street-bilder. Så fräscht med lite ljusare jeans, svart och pumps på tjejen till vänster. Nästa tjej är svartklädd, men känns ändå lagom vårig och fräsch. Killen visar en stil jag gillar, casual men ändå lite dressat över det. Lagom är bäst, i en bra blandning. Även om jag inte använder det så ofta så gillar jag verkligen tights-kombinationer som den här. SÅnt här inspireras jag av. Jag har inte så konstig stil, ganska vanlig och enkel sådan. Egentligen är det ju inte "rätt" att gilla det vanliga och enkla, det är inte creddigt i vissa kretsar men jag tycker så och står för det. Tittade tex på bilder från Monkis invigning igår i Stockholm. Hjälp, vilka udda stilar man såg på vimmelbilderna. I det sällskapet hade jag kännt mig trist, men å andra sidan strävar jag itne efter att se ut som de gjorde... Lulligt det här blev, snygga bilder och outfits som jag inspireras av.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits