så trött

Igår och idag har jag varit så hemskt trött. fattar inte riktigt. Sover ordentligt på nätterna och borde inte vara så slut som jag känner mig. Kanske ska försöka trycka i mig lite extra järntabletter... Det är så lätt att glömma av dem, tyvärr. Imorgon blir det en tur på stan, ljusbehandling och fika med en kompis som är sjukskriven den här veckan. Ser ut som att helgen kan bjuda på okej väder. Håller tummarna att det stämmer. Den här våren har jag börjat försiktigt. Går ju på ljusbehandling så jag får alldeles lagom med ljus på huden, den här veckan har jag haft spf 30 i ansiktet, jag har redan utmanat min hud ganska mycket så jag ska försöka hålla igen från nu. Eller ja, jag kommer inte sitta i skuggan, men jag blir ju faktiskt brun även om jag solar försiktigare.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits