realist

Realisten i mig tog över och jag insåg att jag inte skulle hinna med den tänkta bussen så nu tar jag den efter istället... Istället tittar jag på bilder av Ashley på stan med Starbucks i handen. Längtar efter en Latte från Coffe Cup, köpte det några gånger förra våren när jag jobbade i samma hus som dem. Såå god men ack så ont jag får av kaffet. Usch. Numera är det ltie trist att gå på kafe. De har inte sånt té jag gillar och kaffe klarar inte magen. Choklad känns så chokladigt och passar inte alltid.. ojoj, vilket i-landsproblem :) Nåväl, jag överlever väl utan min latte, men det är gott, ibland. Ska nog se till att hinna till nästa buss nu. Än så länge inte ens nästan så piffig som Ashley utan klädd i jeans och blå stickad tröja från boomerang. Skön som attan och inte så ful, men knappast glammig. Får piffa till mig innan det blir jobb ikväll.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits