men kanske ändå inte...

Hittade lite bilder på Paris shoppandes, inte direkt ovanligt kanske... Visst ser det trevligt ut.. Hon är sött klädd i ljus klänning med svarta detaljer, välfixad i håret och ser allmänt piffig ut. På väg ut ur butiken åker solglasögonen på och i händerna bär hon flera härligt fyllda rosa kassar... Men och det kommer ett stort MEN så kommer detta...
18534-474218534-4743

Jag må vara lite små avis på att hennes bankkonto är större än mitt någonsin har en möjlighet att bli, men jag är inte ett dugg avundsjuk när jag ser vad som möter henne utanför affären. Massvis med påträngande människor som alla ska ta kort, ställa frågor och helt enkelt vara jobbiga. Usch.


Kommentarer:
Postat av: Mimi.

Håller med, men ibland kanske det är roligt för henne? Hon var jätte fin i håret :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits