lite knäpp

Nu är jag hemma från skolan. Gick väl bra, men jag är nu helt slut och alldeles jätteseg. Dryga fem sömntimmar är inget att rekomendera innan en tenta! Diskuterade salstenta resp hemtenta med en på jobbet häromdagen. Vi kom fram till att oftast suktar man efter det som man itne har just den gången... Gräset är grönare liksom. Fast helt ärligt skulle jag nog bli mer sur över att inte klara en hemtenta än en salstenta!
Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att dra av mig kläderna, jeans och grå v-ringad tröja, och på med myskläder, jepp jag är en av dem.. Dem som har myskläder hemma! Så skönt ju. Det andra jag gjorde var att tvätta håret. Och tvätta ansiktet... Ibland blir jag bara så trött på mitt hår och det känns uschligt och då finns bara ett botmedel, att tvätta det. Ansiktet tvättade jag eftersom jag kände mig glåmig men nu har jag smörjt in mig och lagt på lite iD-puder och rouge, vilket känns mycket bättre! Så knäpp kan jag vara ibland...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits