let the sunhine in

Rubriken är med hänvisning till MQ reklamen med Veronica Maggio.. Såg förrestens MQ:s nya reklam med The Ark igår. Den var snygg tycker jag! Gillar absolut the Worrying Kind. Hoppas resten av Europa gör det också!
Lika blå himmel idag. Fast jag fryser och känner mig sådär.
Tänkte dock sätta mig i solen en stund för att få lite luft. Usch idag är en kass dag.. 
Igår var Fråga Olle tillbaka i rutan. Kul! Jag gillade det förr, nu var det lite kort tyckte jag.. Brukade det inte vara i en timma? Eller är dte minnet som sviker mig kanske... Jag föredrar iallafall Fråga Olle framför Lustgården. Det sistnämnda känns lite löjligare på något vis. I övrigt var både Grey's Anatomy och Men in Trees riktigt bra igår. Men visst är det frustrerande när de inte får ihop folk som tydligt har attraktionen men liksom inte vågar ta steget.. Bättre tv kanske, men ack så frustrerande i långa loppet.

Kommentarer:
Postat av: rebekah

du minns inte fel, det brukade vara en timme förut. jag är inte alls säker på vad jag gillar den nya versionen dock, den känns ganska flamsig tycker jag på nåt sätt...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits