helg

Skönt att vakna utvilad på helgen. Solen skiner och det är bara att njuta.. Med skolböckerna i handen och solen i ansiktet. Har varit nere på Hemtex och köpt nya gardiner. Har haft samma sedan jag flyttade in och nu ska det bli sommarrustning. Ljust rosa med lite struktur är det i dem. Blått, vitt och björk går det mesta i övrigt i min lägenhet. Nu blir det andra grejer vilket är skönt. Älskar för övrigt mina stora fönster. De är ljuvliga! Tidigare har jag haft en krukväxt hängande i det stora mittfönstret, men nu ska jag inte ha det utan bara njuta av allt ljus som kommer in i lägenheten.

Kommentarer:
Postat av: Camilla

Det är jättefint med stora fönster!

Postat av: Emmaria

Visst är det!?! Jag har alltid varit svag för stora fina fönster..

2007-03-31 @ 19:25:52
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: ella

det ser jätte mysigt ut! =)

2007-04-01 @ 00:11:46
Postat av: Emmaria

tack, it aint much but it's my home :)

2007-04-01 @ 21:58:15
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits