gårdagen

Bjuder på en outfits bild. Ledsen över den kassa borttagningen av bakgrunden, men det är nog bättre än inget hoppas jag. På den lilla utflykten hade jag på mig Filippa K-jeans, vitt linne TopShop, grå v-ringad tröja från TopShop som är i underbart material. På fötterna svarta ballerinas och en grönaktig jacka med rosa sjal. Väskan var min nya favorit, den hallonrosa från H&M. Jag var en sväng på Zara och hittade en ljuvlig skjorta. Vårig och krispig i blått och vitt. Lite struktur på det viset att de vita ränderna är i en annan stickning. Snyggt! Superfräscht till jeans.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Verkligen en fräsch skjorta! Och kul med lite outfits igen :).

2007-03-29 @ 18:24:57
Postat av: Emmaria

Tack, skjortan är urfräsch! Ska försöka bättra mig vad gäller outfits. Det är rätt kul ändå :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits