en sväng senare..

Japp så har man gjort stan då. Haha.. Nej men nu har jag stillat mitt sug efter att gå i affärer. Hittade nästan ingenting värt att spendera pengar på. Provade en förklädesklänning på JC som är väldigt lik den på H&M som nog sålt slut på två sekunder eftersom jag inte sett den i butik alls... Fats den på JC passade inte alls. Minsta storleken kändes som ett sexmanna-tält fast på min kropp istället.. Bra köp om någon suktar efter förklädesklänning dock! Fanns i grått, blått och svart. Enda köpet blev en vit t-shirt från åhlens och en ceriserosa bikinitopp på TopShop. Den jag bloggade om för att tag sedan faktiskt... Tänkte att det var lika bra att köpa den när den fanns. Fast det blev ingen trosor, det kan jag ta sedan. Eller köpa annan färg, det kan bli lite piffigt.
Nu ska jag måla naglarna och sedan är det dags att klä sig för kvällen. Melodifestivalstittande står på programmet!

Håll tummarna för att rätt låt vinner!!

Kommentarer:
Postat av: eremo

jag provade oxå den klänningen på JC eftersom den var så fin. jag såg dock inte klok ut i den, precis som ett tält. jag undrar vem som ska passa i den?!?!

Postat av: Emmaria

Jag fattar inte heller hur man ska passa i den.. Lite felsydd kändes den, som att de gjort den för enkel i stället för att den faktiskt ska passa folk! Tält är bästa sättet att beskriva passformen :)

2007-03-10 @ 18:06:13
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits