bikini-aha

Det är ljuvligt varmt ute! Sitter i solen och pluggar. My favourite combination! Upptill är dte bikini men nertill har jag uppkavlade byxor. Av en enda anledning, jag glömde ta med mig byxorna.. Trodde faktiskt inte de skulle kunna användas helt enkelt... TÄnkte på det här med bikinnis. Jag är en sådan som vill ha billiga och många varianter att väljapå, inte fåtal dyra, som med de mesta plagg helt enkelt. Oftast brukar jag få någon sorts aha-upplevelse av H&M:s bikini-sortiment, men i år har den inte infallit ännu... Får ävl se om det kommer något som jag måste ha. De här tre är snygga, men ger som sagt inga måste-ha vibbar.
image477718534-4776image4778
bilder hm.com

Kommentarer:
Postat av: anina

den första bikinin är ju så himla fin!

Postat av: emma

snygga bikinis.

2007-03-27 @ 19:27:02
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Hanna

söta! :)

2007-03-28 @ 08:34:01
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits