tyskungen

Läste Camilla Läckbergs senaste bok över helgen, Tyskungen. Grymt bra deckare, som alltid! Gillar hennes stil, sättet hon blandar mellan de olika karaktärerna och intressanta fall. Den här gången var jag även riktigt fascinerad av historie-delen, något som tidigare inte lockat mig så värst... En superbra bok att ha med sig i solstolen i sommar!
Ibland önskar jag att jag inte slukade böcker på det vis jag gör... De är ju så bra, men ibland vore det kul att ha kvar boken längre. Denhär boken läste jag ut på mindre än två dagar. Började sent i lördags och idag blev det sådär bra läst med Filip som behövde uppmärksamhet.
Fast jag är ju stolt över att jag lsäer så mycket. 69 böcker på ett sommarlov när jag var yngre.. Inte illa! :)

Kommentarer:
Postat av: Blueyedbrunette

Jag har inte läst Camilla Läckbergs böcker men efter ditt inlägg blir jag väldigt sugen på att göra det! Har dock cirka 100 böcker på min vill-läsa-lista just nu så den får vänta. Vet inte vad jag skulle göra utan böcker.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits