min sommar

Hittade en lista och täntke skriva vad som kommer bli min sommarstil. Dvs jag skriver om det jag gillar och kommer använda, inte enligt modetyckare.

Skor: sandaler är snyggt och skönt, ballerinas likaså. Till lite festligare kanske skor med lite klack.
Väska: Ungefär samma som annars, kanske lite mer i tyg nu under sommaren, gärna färger!
Jacka: nej helst inte, men om det ska behövas får det bli en kavaj.
Jeans: allra helst ett bar med längd till strax ovanför ankeln
Shorts: korta modeller, gärna i jeans.
Kjol: gärna korta kjolar, men några lite längre med mycket tyg och ficka som detalj
Klänning: blandad kompott, jeansklänning, förklädesvariant, t-shirtklänning osv
Toppar: a-linje eller vanliga ribbade linnen
Koftor: gärna v-ringad lite loose i modellen
Solbrillor: mina nya från H&M i pilotliknande modell
Smycken: armband är det som gäller! gärna missmatcha
Färger: klassiska färger som blått (både ljus och mörk), vitt, lite svart och lite roliga accenter som  cerise eller rött 
Typiska kännetecken: enkelt, stilrent med någon extra detalj

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits