magnifico

Helgen har varit underbar! Paradiset på jorden, känns nästan så när man är på landet i sånt här fint väder.
I lördags var jag ute i närmare 12 timmar. Inte illa! Hur skönt som helst. Att bara sitta i hammocken på kvällen och bläddra i en tidning, det är underbart!
NU sitter jag hemma i bastun. Det är hur varmt som helst i min lägenhet. Solen ligger ju på och ger lagom hetta. Men jag klagar INTE! Jag älskar värmen. Har nästan 30 grader inne såg jag nu... Ojoj. Måste nog våga mig på att ha balkongdörren öppen inatt. När mamma och pappa skrattade åt mig för att jag inte vågade det (bor ju sex våningar upp...) så inser jag att jag nog kan fixa det! :) Balkongen och lite i köket behövs nog.

Imorgon blir en lång dag! Skola och massa jobb. Blir nog bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits