laktos

Idag upptäckte jag att man kunde få laktosfri mjölk i sin latte hos Espresso House. Höll på att frysa ända in i 18534-5361märgen på jobbet och behövde något värmande. Chansade på att de hade laktosfri mjölk hos närmsta take-away ställe, nämligen Espresso House. Till min lycka fanns det och min mage pallade kaffe bättre än på länge. SKa jag behöva hålla mig till laktosfira produkter så är det ju skönt att slippa känna sig alltför begränsad. En stjärna i kanten till Espresso House. Hoppas fler ställen följer samma exempel.

Kommentarer:
Postat av: Angelicas Closet

Tack för tipset!
Jag brukar föredra det.

Postat av: Emmaria

det var så lite så.. :)

2007-06-19 @ 09:59:21
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits