ingen sprinter

Tights är så skönt och allt som oftast har jag det på mig nuförtiden. De längre, som jag hade jättesvårt för när jag köpte dem förra våren är mina favoriter nu. Så sköna och bra med lite längd, då är man mer klädd. Den här outfitten, allt från Topshop, ser skön och lagom casual ut. Inget jag skulln kunna sitta i på det här jobbet, tror jag inte iallafall (eller kanske på sommaren, när det är dött...), men ändå skönt till skolan, på stan eller annat man gör.
Gillar det stora lite pösiga fickorna som är på sidan, de ger lite rolig känsla. Sjalen behövs för att piffa till lite och på fötterna är det ballerinas som gäller. Har spanat på ett par kilklackar, det absolut skönaste sättet att bära klackar på. Förresten, var inte det nästan utdömt, jag tycker det finns på allt fler ställen inför den här säsongen också. Eller det kanske bara är de värsta modeslavarna som håller sig ifrån kilklacken.
18534-5261
bilder topshop.com

Kommentarer:
Postat av: jennii

Det där är lite av mitt problem; tights, korta klänningar/tunikor etc. som finns nu är hur fina o härliga som helst, men det är inte direkt ngt man kan ta på sig till jobbet (kontorsjobb). Eller hur? Lite jobbigt att ha två olika garderober... Hur kombinerar du?

2007-06-01 @ 16:00:07
Postat av: amanda

gud vilken underbar klänning!

Postat av: Sarah

Men bit mig i tungan! Vilken jättefin klänning! Den hade man inte bangat. Puss

2007-06-02 @ 01:51:49
URL: http://jagbetmigitungan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits