helgen


Känner mig superlåg. Humöret liksom bara sjunker för var minut. Ganska jobbigt, såhär har jag inte kännt mig på ganska länge nu. Försöker att fundera på varför, det är så jag kan lära mig hur jag fungerar och vad jag ska/inte ska göra. Än så länge vet jag inte....
Helgen ska bli fin sägs det. Planerar att dra på bikinin och slänga mig på solstolen. Nu baske mig ska Lipstick Djungle ta slut! Blir galen på den här långsamma takten....
Frågan är om jag ska dra till landet eller stanna i stan. Vet inte riktigt vad jag vill och känner för. Trevligt beslut, men det ska tas ändå...
image5262
bild via google.se

Kommentarer:
Postat av: ueli

Härlig blogg, tack men uppryckning för nu är det helg;-) c u in 1000th life?

2007-06-01 @ 23:47:51
Postat av: Emmaria

tack. Jepp nu är det helg, härligt!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits