dagen

Jaha, så närmar sig födelsedagen sitt slut. Härlig dag. Full fart och nu är jag helt slut.
Hade kalas där min lilla släkt slöt upp, kul att kusinen följde med också. Det är itne så stor släkt, men de är min släkt ändå. Ena sidan träffar vi ju typ aldrig, så det är kul att vi trots allt träffar de andra på kalas emellanåt.

Fick massvis med fina paket! Då jag väcktes av mamma och pappa fick  jag ovanligt mycket paket, roligt värre!
Bland paketen hittade jag ett par Cheap Monday-jeans, munkjacka, hörlurar till MP3:n, shorts, vas, handdukar, väska, kjol och en router. Routern har jag inte fått men jag blev lovade installering asap. Skönt att slippa den långa sladden...

Nu är jag alltså jättetrött, och vill helst krypa ner i sängen med täcket över huvudet. Känner mig lite low, men jag tror det är den senaste veckans höga tempo som slutligen kommer ikapp mig. Den här veckan blir det tre-dagars-vecka för mig. Skönt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits