clean o flum

Idag har jag städat här hemma. Det behövdes. GJorde något jag behövt ett tag också, blöttorkade i badrummet. Eller vad det nu kan kallas... Det var blött och rengöringsmedel iallafall.
I hallen ligger nu x antal påsar som hade legat i en massa gömmor. Måste ta hand om dem. Skorna har jag fixat med också. Tagit bort några som stod framme som inte riktigt känns som sommar.

På jobbet var det flum idag. Kände mig alldeles förkyld, lock för öronen och ofokuserad. EN tjej slutade också vilket var lite sorgligt. Men hon hänger säkert på någon after-work eller så i höst. Kan inte bestämma mig för hur jag vill jobba nästa vecka. Kan få jobba lite på dagtid också och det vore ju nice med cash. Fast blir det värme och sol då vete sjutton. Nästa vecka är ju min lediga vecka. En dag blir antagligen på Marstrand med brorsan under Matchracet iallafall.. Beror väl på vädret, men annars åker jag ändå till brodern och leker.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits