6:e juni

Nationaldagen/pappas födelsedag har firats på bästa sätt. Nere på landet med nära och kära. Först kom bror, svägerska och brorson. Sedan kom farfar och farmor. Helt perfekt.
En skön dag med skratt, lek (ja med Filip då), liten promenix (för att söva lillisen), en del mat och allmänt trevligt.
Dessvärre trivdes inte mina ögon och även näsan i allt gräs. Usch tusan för gräspollen! men sånt får man ta...

Vi köpte en kaffekvarn till pappa. Han verkade gilla den. Jag hade köpt bönor som han skulle få att testa apparaten med. Var lite orolig för om det var bra sort, jag är ju inte direkt en kaffedrickare. Bror min uttryckte det bra, Vi är Latte-drickare.  Tror pappa gillade kaffet, nästa gång kan han ju välja själv, eller helt enkel ha ett annat att byta med.

Nu är jag helt slut. Allergin tar på kroppen, och humöret... Men det är också en trevlig trötthet som kommer av lek i solen.
Imorgon blir det full fart med fokus på jobb eftersom det är det jag kommer göra större delen av dagen, förutom förmiddagen som ägnas åt studier.

Kommentarer:
Postat av: cassandra

coolt att fylla år på nationaldagen. då blir det extra fest:)

Postat av: Emmaria

Ja det blir alltid trevligt. Vår tradition att vara på landet är riktigt trevlig! :)

2007-06-06 @ 22:33:03
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits