uppiggande

Pratade med mamma innan lunch och hon är så bra. Vi är väldigt lika jag och mamma, tänker liksom på samma sätt. Jag kan ofta avsluta hennes meningar och vi har ofta tänkt oss samma plan utan att säga den högt. En kompis till mig brukar alltid säga att vi är som en italiensk familj, personligen tror jag han är avis, men jag är nöjd! Vi är väldigt nära och de viktigaste för mig är min familj. När jag var yngre tyckte jag att det var lite pinsamt att det var så, men idag är jag bara glad över mina starka band till mamma, pappa och brorsan.

Tack vare mammas samtal och pappas snälla ord genom mamma så blev jag piggare. Det behövs inte mycket alltid. Vi konstaterade att tyvärr är det inte så mycket som behövs för att få oss ledsna/besvikna, men å andra sidan behövs det lite för att få oss glada. Det dåliga är ju bara att jobba på, medan det positiva är bra redan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits