upp-o-ner

Jag har ett känsloregister som kan gå från sprudlande glad till deprimerande ledsen på bara några minuter. Det är jag medveten om men en sak är då säker, jag låter det inte gå ut över andra. Okej, bloggen får väl hröa en del ;) men inte kollegor, kompisar eller andra, däremot får mamma, pappa och brorsan se den trista sidan..
Det finns en här på kontoret som för en dryg timma sedan var hur trevlig som helst mot mig. Personen sa att jag bara kunde säga till om det kom något tungt eller så som jag kanske tnie kunde orka bära. Jättesnällt verkligen!
Men så kom personen med en grej och när jag sa att jag tyvärr inte kan hjälpa till med det under sommaren så blev hon riktigt sur. Detta var en sak som personen dessutom mycket väl kunde klara av själv. VIssa är så lynniga!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits