tuesday

Lite seg men har ändå sovit bra inatt. Förra veckan sov jag ju knappt men den här veckan är det bättre!
Igår var jag snabbt hemma, på med bikinin ut i solen och satte på mp3-spelaren och bara njöt av solen. Så himla härligt. Sedan gick jag in och cyklade 40-45 minuter. Har verkligen ingen bra kondition just nu, men jag kämpar på... Kollade på Foyles war, härligt med sommaren och alla brittiska deckare! Tyckte dessvärre inte att det var särskilt bra igår, för mycket kringgrejer och småtöntig grej att utreda innan själva mordet kom.

Nu, ytterligare en dag på jobbet...

Kommentarer:
Postat av: jessika

Oj, 40-45 minuter.. hur klarar du det? På träningscykel va? 20 minuter och jag är urless.. :)

Postat av: Emmaria

Det är lättare eftersom jag kollar på tv! Förra veckan läste jag när jag cyklade, funkade men var inte lika bra som att kolla på tv. Men det är klart, jag kämpar och svettas som bara den.

2007-07-17 @ 09:19:50
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits